Časté otázky
Vážení zákazníci, zde naleznete nejčastější otázky a odpovědi. Pokud zde nenaleznete tu svou, neváhete nás kontaktovat na našem zákaznickém centru.
Na výběr máte z platby předem na účet nebo dobírkou při převzetí.
Ano, osobní odběr je možný na našem výdejním místě. Zákazníky prosíme ať vyčkají na potvrzení o připravení objednávky. Osobní odběr je vždy spojen s platbou předem. Výdejní místo neslouží jako prodejna.
Poštovné je díky hmotnosti a rozměrům vypočítáno na jednotnou cenu 220 Kč.
Pro dopravu využíváme služeb PPL.
Veškerý náš sortiment, který je skladem odesíláme do 2 pracovních dní.
Zboží, které je momentánlě vyprodané a není skladem má označení „na objednávku“. Takovéto zboží může mít zpoždění oproti standartní době dodání i o 2 týdny. Pro přesnou informaci kontaktujte naše zákaznické centrum.
Na naše zboží poskytujeme zákonnou dvouletou záruku pro koncové spotřebitele, kteří nakoupili bez zadání IČ.
Firemním zákazníkům, kteří nakoupili na IČ poskytujeme po předchozí písemné dohodě smluvní záruku.
Všem zákazníkům poskytujeme čtrnáctidenní záruku na vrácení nepoužitého zboží.
Obchodní podmínky naleznete buď v posledním kroku Vaší objednávky a nebo si je můžete dopředu prostudovat zde v tomto odkazu.
Vaše osobní údaje jsou u nás v bezpečí – postupujeme dle aktuálně platného GDPR. Detaily jak Vaše data zpracováváme naleznete zde.