Časté otázky

Vážení zákazníci, zde naleznete nejčastější otázky a odpovědi. Pokud zde nenaleznete tu svou, neváhete nás kontaktovat na našem zákaznickém centru.

Jaké platby akceptujete?

Na výběr máte z platby předem na účet nebo dobírkou při převzetí.

Je možný osobní odběr?

Ano, osobní odběr je možný na našem výdejním místě. Zákazníky prosíme ať vyčkají na potvrzení o připravení objednávky. Osobní odběr je vždy spojen s platbou předem. Výdejní místo neslouží jako prodejna.

Kolik stojí poštovné?

Poštovné je díky hmotnosti a rozměrům vypočítáno na jednotnou cenu 220 Kč.

Jaké dopravce využíváte?

Pro dopravu využíváme služeb PPL.

Jaká je doba dodání?

Veškerý náš sortiment, který je skladem odesíláme do 2 pracovních dní.

Jaká je doba dodání u zboží na objednávku?

Zboží, které je momentánlě vyprodané a není skladem má označení „na objednávku“. Takovéto zboží může mít zpoždění oproti standartní době dodání i o 2 týdny. Pro přesnou informaci kontaktujte naše zákaznické centrum.

Jakou záruku poskytujete?

Na naše zboží poskytujeme zákonnou dvouletou záruku pro koncové spotřebitele, kteří nakoupili bez zadání IČ.

Firemním zákazníkům, kteří nakoupili na IČ poskytujeme po předchozí písemné dohodě smluvní záruku.

Všem zákazníkům poskytujeme čtrnáctidenní záruku na vrácení nepoužitého zboží.

Kde najdu obchodní podmínky?

Obchodní podmínky naleznete buď v posledním kroku Vaší objednávky a nebo si je můžete dopředu prostudovat zde v tomto odkazu.

Jak zpracováváme Vaše osobní údaje?

Vaše osobní údaje jsou u nás v bezpečí – postupujeme dle aktuálně platného GDPR. Detaily jak Vaše data zpracováváme naleznete zde.